HQ version here: www.vimeo.com Snacky’s obnoxious friend Angie dares him to go murloc tipping. 2nd place winner – Youtube Azeroth Exposed contest.

Be Sociable, Share!

25 Comments so far »

  1. by melico200, on November 14 2009 @ 7:42 pm

     

    Do it do it do it do it do it do it do it *flapping arm* haha xD

  2. by Antguyisthere, on November 17 2009 @ 1:01 am

     

    OMG snacky…my wow character…is your….exact replica! LOL but ya i love there vids!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ima try and make vids like em to. o.O Lets see how they turn out…..

  3. by StinkyJoesRandom, on November 19 2009 @ 12:52 am

     

    Dude… Angie’s a bitch!

  4. by huntingforspam, on November 19 2009 @ 3:57 am

     

    no!!!

  5. by Saphirkaaa, on November 30 2009 @ 3:02 pm

     

    Rrrrroberto 😀

  6. by Rensfield, on November 30 2009 @ 10:52 pm

     

    how did they pull the murlocs for the vid? And the pile?

  7. by kcm05814, on December 1 2009 @ 12:47 am

     

    lmao if he was a rouge he should’ve stealthed

  8. by MaltheF, on December 2 2009 @ 12:54 pm

     

    its called skillz

  9. by Rensfield, on December 2 2009 @ 3:02 pm

     

    if you say so.

  10. by scatmanscott, on December 3 2009 @ 7:49 am

     

    shoulda vanished.

  11. by lelebeauxart, on December 5 2009 @ 2:55 pm

     

    omg! best WoW vid EVER!

  12. by MihariofMabinogi, on December 6 2009 @ 11:18 pm

     

    Roberto = best murloc name evar :3

  13. by rimlanin, on December 9 2009 @ 7:40 am

     

    Editing programs and wow model viewer.

  14. by Ornerysob, on December 17 2009 @ 10:29 pm

     

    rofl, how about some soup?

  15. by TheRakanow, on December 23 2009 @ 9:48 am

     

    5/5 nice man!

  16. by southparkCR123, on December 31 2009 @ 2:07 am

     

    Who ever plays the nelf girl…her voice is cute!

  17. by ElchinMendes, on January 13 2010 @ 2:05 am

     

    her name is Angie, and her real name is Aliki Theofilopoulos, seriously, accasinally watch the credits…

  18. by rannick96, on January 14 2010 @ 7:57 pm

     

    ROBERTO??

  19. by MegaXplayer, on January 17 2010 @ 7:58 pm

     

    lolol 5/5

  20. by tenneycon09, on January 18 2010 @ 9:37 pm

     

    murloc tipping? lol

  21. by Drakea89, on January 22 2010 @ 4:13 pm

     

    That’s what happens when you have cheap friends like Night Elves.

  22. by badusername135, on January 22 2010 @ 5:57 pm

     

    yay im robert and in spanish im roberto and im spanish woot!!! lolz

  23. by silent1320, on January 26 2010 @ 1:36 am

     

    i wonder how old angie and snacky are, not kids maybe teens, they act like kids, but they go n dates, not adults too immature, no parennts?

  24. by Fornax1066, on January 28 2010 @ 11:10 am

     

    so great <3 lol

  25. by lilltartan, on January 28 2010 @ 7:46 pm

     

    I liked this vid

Comment RSS · TrackBack URI

Leave a comment

Name: (Required)

eMail: (Required)

Website:

Comment: